onsdag den 1. oktober 2014

Hannes armbånd...


Jeg har forkortet Hannes smukke armbånd med én perle.  Armbåndet består af en fin blanding af forskellige slags ferskvandsperler, stenperler og sølvmellemled og lukkes med en sølvfarvet kuglemagnetlås.  Armbåndet er strenget op på smykkewire og "låst" med wireklemmer.

For et stykke tid siden trådede jeg Hannes armbånd og matchende halskæde om, fordi de begge skulle ha' ny lås.  Den gang skulle armbåndet forlænges, for det var lige stramt nok.  I min iver efter at gøre det så godt som muligt, forlængede jeg armbåndet med én perle for meget.  Nu blev armbåndet for løst.  Derfor har jeg haft fornøjelsen af dette smukke armbånd igen :-)

Kh.
Bella

Ps. Armbåndet er fra butikken butikken Athena.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...