torsdag den 26. marts 2015

Er det bare mig, der synes det minder om...




Forleden kom jeg forbi denne udstilling, og sig mig, er det bare mig der synes det minder om blå Mega Mussel?

Og ikke for at gnide salt i såret hos Royal Copenhagen... Men det er lavet i melaminplast, og kan erhverves til rimelige priser.  Man ser for sig, hvordan det bliver et hit hos campingfolket :-)

Det er næppe et melamin-stel, som Royal Copenhagen ønsker, at Mega Mussel skal forbindes med... 

Jeg ved af personlig erfaring, at det er nok, at en lille blomst bare minder om mussel-mønstret, for at man får Royal Copenhagen's advokater på nakken. 

Men Medusa er smarte, de kalder deres melamin-stel for blue dancers, og det har jo intet med mussel-blomsten at gøre.

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...