søndag den 15. marts 2015

Smykkeposer -- sæt i gang...


Vi har de bedste naboer, som man kan ønske sig.  Både til den ene side og den anden side.  Det kan man til gengæld ikke sige om vores genboer.  Men det er en helt anden historie.  Og her vil jeg holde mig til den gode historie :-)


I juleferien forærede min nabo mig en stor pose stofrester.  Hun tænkte, at jeg kunne bruge resterne til at sy smykkeposer af, dvs. små poser til de færdige perlekæder.  

Og det er lige hvad jeg kan :-) 


Nu efter en længere hækleperiode er det på tide, at få symaskinen ud af skabet og komme i gang.  

Jeg måtte dog først lige bruge en rum tid på at lokalisere mine smykkepose-skabelon, som viste sig at være kommet på plads sammen med alle de andre skabeloner, og derfor ikke lå blandt sy-tingene :-)

Nu sætter jeg i gang -- klar, parat, start: tegne op, klippe, sy...


Samtidig med at jeg glæder mig over, at ha' så sød og betænksom en nabo -- tak Sigrid!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...