torsdag den 23. april 2015

Re-design af kort #2...


Jeg har igen re-designet kort.  Denne gang har jeg brugt kort med smukke billeder i en eksklusiv kvalitet fra Ole Lynggaard -- som ydermere leveres i en fin lille æske!
 
Det er naturligvis reklamebilleder for deres smykker, som jeg har gjort personlige med lidt glimmerlim og "skrivbare" ved at lime lækkert kraftigt papir på bagsiden. 
 
Kortet med skoen vil jeg bruge i næste uge, når vi skal til Malenes konfirmation.  Hun sendte nemlig en sjov invitation over temaet "fødder", nu når hun træder ind i de voksnes rækker.  Det tema og den pointe vil jeg følge op på :-)
 
Desuden er det et smukt kort og meget anderledes end de andre kort hun vil modtage.  





Grib idéen :-)

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...