onsdag den 16. september 2015

En perlekæde af lakse-farvede runde perler...


Det seneste halve år har jeg trukket store tærskler på én af mine kolleger.  I morgen er det slut.  Det seneste projekt er ved at være i hus, og det endda med luft til deadline :-)

Som tak for hendes hjælp og tålmodighed med mig, har jeg syet denne perlekæde til hende.  Den er så fin og delikat, og jeg ved, at den vil passe så godt til hende.

Perlerne er laksefarvede ferskvandsperler med flot glans.  De er ca. 5 mm i diameter.  Perlekæden er 44 cm. lang, inkl. lås.  Låsen er sølvkuglelås med hægte og smykket med små zirkoner.  Låsen måler 7 mm i diameter og er 1,5 cm fra øje til øje.

Jeg glæder mig til, at gi' hende den i morgen og sige tak :-)


/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...