torsdag den 3. september 2015

Lenes tørklæde med hæklede blomster...

Lad mig lige vise Lenes tørklæde med de hæklede blomster efter opskriften "Irene" fra Garnudsalg.  (Som også kan købes som kit).

Her er tørklædet på ryggen af en stol:


For i modsætning til mig, så er Lene blevet færdig, og tørklædet er ret fint med de mange forskellige farver.  Det er hæklet i Blackhill Højlandsuld på nål 3.

Jeg fik hæklet ca. 15 blomster og jeg var ca. en time om hver blomst!  Det var simpelthen for omstændigt til mig, selvom at jeg normalt ikke mangler tålmodighed.  Men jeg kan vist bruge min tid bedre :-)

I øvrigt, så jeg forleden, at Liselotte også er i gang med at hækle lapper til et tæppe, som ligner grundformen på blomsterne.  Det er jo også en mulighed :-)

/Bella

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...