søndag den 13. september 2015

Tegne-trend...


Altså, man kan sige meget om mig, men jeg er ikke en 'first mover'.  Det har jeg aldrig været, og det bliver jeg aldrig.  Sådan er det. 

Jeg ser ikke trends, før de for længst har etableret sig.  Det er et faktum.

Så for at komme til sagen, så ved jeg godt, at voksne-tegne-trenden har været fremme længe, og jeg siger også bare, at nu er jeg også med :-)   


Og det der gjorde udslaget er, at Ann med bloggen "Love Making Things" serverede det hele for mig.  Hun fortæller i sit indlæg om den skotske illustrator Johanna Basfords illustrationer, og at flere af hendes illustrationer kan downloades gratis, klar til at blive farvelagt.  Det gør det jo nemt og overkommeligt, at gå til :-)

Måske det også er noget for dig?



Du finder de gratis downloads her, her, her, her og her.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...