søndag den 31. januar 2016

Små kattekonge- og kattedronninge-kroner som fastelavnspynt...


Jeg har klippet små kroner i glimmerkarton -- det er naturligvis kattekongekroner og kattedronningekroner i disse fastelavnstider :-)

Kronerne er samlet med en lille hæfteklamme.  

Nu skal de ha' en tynd tråd til ophæng, og så skal jeg ha' klippet nogle grene i haven, som de hænge og pynte på.   Det bliver fint :-)


Hvis du også vil lave kroner, kan jeg fortælle, at mine måler 9,5 cm i længden og 3 cm i højden


/Bella

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :) hvor er det fine glimmer karton fra? Vh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia! Tak skal du ha' :-) Ja, af alle steder så har jeg købt det i en hobby-krea-butik i Aberdeen i Skotland. Men jeg har set glimmerkarton i en Pandurohobbybutik (men det var lidt dyrt). bedste hilsener
      Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...