søndag den 29. maj 2016

Mini-køkkenhave #3...


Sidste søndag plantede jeg mine små potter ud, og de fik plads på arbejdsværelset, hvor mine perleskuffer i den forgangne uge har dannet platform for et mindre orangeri :-)  


Jeg havde lånt udplantningspotterne af Louise, og da vi i går spiste hos Torben og Louise, havde jeg de fleste planter med -- på nær solsikkerne, som i øvrigt er endt med at blive til i alt fem planter -- fordi dem kan Louise bedre håndtere i drivhuset og højbedene :-)


Nu er mine solsikker tilbage i køkkenvindueskarmen, og se hvor meget de er vokset på en uge :-)  Men de har også noget at se op til, for jeg fik to solsikker med hjem fra Louise, som hun og Sille har sået.


Hæ, det bliver så fint :-)

Den opmærksomme læser vil også ha' bemærket, at jeg fortsat anvender royale underskåle.  For tænk nu, hvis Karin har ret :-)

/Bella

2 kommentarer:

  1. Lidt kongelig, har man vel lov til at være. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og det er lige mig :-) ...og tænk nu hvis du har ret i, at netop den royale behandling er forklaringen på den gode vækst :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...