tirsdag den 28. juni 2016

Lisbeths øreringe...


Her på bloggen er intet for småt til at blive nævnt :-)

Agatperlen på Lisbeths ørering var faldet af.  Det er, hvad der sker.  Og lige en sag for mig at klare :-)

Det er jo i øvrigt på ingen måde en opgave, som kan sammenlignes med øreringene som jeg limede for min kollega.  (What a nightmare!).

Næ, det her var anderledes enkelt.  Jeg rensende perle og ørestik, og fandt et stykke karton.  Det lagde jeg på et skærebræt ud til kanten, hvor jeg placerede en lille klat lim, som jeg forsigtigt rullede spidsen af ørestikken i, og herefter satte i perlen.  

På denne måde kunne jeg rulle ørestikken vandret i limen, og jeg undgik at fedte perlen ind i lim :-)

Jeg havde egentlig haft planer om at bruge to-komponentlim, men den var stendød.  Så det blev "super glue".


/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...