onsdag den 6. juli 2016

Papir-svale-fabrikken...


Det har simpelthen været så hyggeligt at klippe svaler :-)  Inden jeg fik set mig om, havde jeg klippet knapt 50 svaler, og brugt det sidste af det lækre tosidige designpapir fra Søstrene Grene :-)


Ud over uroen til Helle, har jeg lavet en uro til Louise, som hun fik til sin fødselsdag i lørdags.  Det afstedkom ønsker om en uro fra både Louises mor, Gitte, og min svigermor :-)


Vi får også snart besøg af mine forældre, og min mor skal også ha' en med hjem, og det skal Christina også, når hun og Morten snart kommer på besøg.  Der findes flere jeg gerne vil forkæle med svaler, så det er godt der er rigeligt :-)


Uroen til Helle, som bestod af 6 svaler, var lige lang nok.  Til Louises, og de resterende, har jeg brugt 5 svaler.  Det er passende.  Mine svaler måler 10,5 cm fra næb til halespids og har et vingefang på 12,2 cm.  Jeg har lavet øjne med huldimseren, men det er egentlig ikke nødvendigt med øjne.


Psst. Du finder link til skabelonen her.

/Bella

4 kommentarer:

  1. Sikke mange du har klippet

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, inden jeg havde set mig om, var det blevet til en del :-) Dog gik der også nogen til (7 stk.) i første forsøg, hvor jeg foldede svalerne. Og alle uroerne har nu fundet et nyt hjem, eller der er navn på hvor de skal hen :-)

      Slet
  2. De er simpelthen så kønne! Jeg må altså i gang her i ferien...!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tag og gør det, for jeg har selv nydt at lave dem. Og når de først er klippet er de hurtige at få på en snor til ophæng :-)
      Og go' ferie!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...