fredag den 9. december 2016

Silles perlekæde er blevet forlænget...


Endelig, endelig, endelig fik jeg syet Silles perlekæde med hvide og lyserøde kartoffelperler.  Jeg fik kæden allerede inden vi rejste til Rom.  Den skulle forlænges, da Sille var vokset fra den.  Jeg nåede også at strenge den op inden vi tog på ferie, men har altså først nu fået syet den.  Hvilket ikke er et øjeblik for tidligt julehøjtiden taget i betragtning -- det er jo en tid, hvor man pynter sig :-)

Måske jeg får den at se juleaften, for Sille og jeg skal holde jul sammen :-)

Jeg har forlænget kæden til knapt 40 cm, inkl. lås, som er en fin lille karabinhagelås i sølv.  Der er fortsat ekstra perler, og jeg forventer derfor også på et senere tidspunkt, at skulle forlænge perlekæden yderligere.  Derfor har jeg også kun syet knude mellem hver anden perle, så den er nemmere at pille op.

Og så var der vist også noget med et armbånd, som skulle fixes -- jeg kigger på det snart, Sille!

/Bella

2 kommentarer:

  1. Kæden er super fin og passer perfekt😊 Vil ikke love, at hun har den på juleaften, da den vist ikke passer helt i farven til tøjet😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre :-) Det kan jeg godt forstå, for selvfølgelig skal det hele passe sammen -- det kender vi alle :-) :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...