fredag den 14. april 2017

Perlekæder i lange baner...


Det er ingen hemmelighed, at jeg er ret vild med perler --  ferskvandsperler!  Det er min store hobby og passion :-)  At sy perlekæder er min foretrukne yndlingsbeskæftigelse :-)  Derfor har jeg også en del perlekæder :-)

Det er måske også svaret på dit spørgsmål, Malin, da du for et stykke tid siden spurgte, om jeg selv går med alle de smykker jeg laver.  For ja, det gør jeg.  Måske med undtagelse af øreringene -- og selvfølgelig de smykker jeg laver til andre :-)  Men perlekæder, armbånd og brocher er jeg god til :-)

Det er længe siden at jeg har gennemgået mine perlekæder, og det er tid for et "service-tjek".  Låse og dupsko skal eftergås, slidtage på kæder skal kontrolleres, og perlekæder som jeg ikke går med behøver ikke fylde op i fadet.  Dem kan jeg passende klippe op og sy nye perlekæder af.

Jeg tænker, at du har gennemskuet, hvad jeg er i gang med -- jeg inviterer på en gennemgang af mit perlefad :-)

Hæng på, for det næste stykke tid kommer der perlekæder i lange baner :-)

/Bella

3 kommentarer:

  1. Such a beautiful collection of pearls! I love the pearl necklace that you made for me. Wearing pearls makes a person feel good about themselves! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, Simone! Yes, I have quite a collection :-) Pearls are lovely, and as you know I'm a great fan of pearls :-) It also makes me very, very happy to hear you love your necklace. Thank you for that and for letting me know. I agree, wearing pearls feel good! Take care and have ahppy easter!

      Slet
  2. Bella Jeg mente at skrive ovenstående i dansk så her jeg gå igen! Sådan en smuk samling af perler! Jeg elsker den perlekæde, som du gjorde for mig. Iført perler gør en person føler sig godt om sig selv! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...