onsdag den 16. august 2017

Adventsgaveforberedelser...


Da vi flyttede ind i lejligheden, var jeg alene om lørdagen, mens Anders var kørt hjem med flyttetraileren, og først kom igen om søndagen.  

Da hyggede jeg med kreative sysler, siden jeg ikke havde TV og Internet til at tage min opmærksomhed.  Jeg klippede bl.a. julepynt, som skal være adventsgave i år -- ja, det er rigtigt, klip af julepynt den 30. juli, 2017 :-)  

Jeg kan naturligvis ikke komme ind på hvilken fin julepynt, der er tale om :-)  

Ikke endnu :-)  Men fint er det :-) 

/Bella

6 kommentarer:

  1. Wauw, du er før ude end mig - men jeg føler mig også bagud allerede:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, måske, det er givet omstændighederne, og det faktum, at jeg kom al, al for sent i gang sidste år -- og det skulle jo gerne været både sjovt og hyggeligt, og jeg havde øjeblikke sidste år, hvor jeg ikke helt kunne se hyggen i det. Men du skal ikke føle dig bagud, bare fordi jeg er gået i gang med st klippe lidt. Men altså hvor jeg nød det 😘😍

      Slet
  2. Jeg kan også fortælle at jeg er igang med at hækle div. adventsgaver. Men hvad det er - må du vente med at se til december søde Pia:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Louise...ja, jeg kan nemt forestille mig at du er i gang :-) Og det glæder jeg mig til at se senere på året 🎄🎅🏻

      Slet
  3. Det er helt utroligt så meget tid der frigives når fjernsyn og Internet forbliver slukket!! Det kan bare være så svært at slukke selv ;-) Glæder mig at se du allerede udfolder dig i bolig nr. 2

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er rigtigt, men jeg vil også tilføje ret stille. Det har så på sin side, været ret hyggeligt, for i modsætning til DK, så har sommervejret været fint i Oslo, så med åbne vinduer har jeg nydt og lært byen lyde at kende -- meget charmerende. Samtidig med at jeg hygger med Krea 😊👍🏻 Der skal helst være en eller anden gevinst ved dette vanvittige udflytningsprojekt, som jeg har sat i værk 😊 Jeg kan også for nuværende sige, at jeg føler mig rigtig godt modtaget, og at der er en meget positiv og konstruktiv ånd på instituttet. Selvfølgelig også høje forventninger til hvad jeg kan bibringe, og det skal nok komme 😊😘

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...