fredag den 18. august 2017

Papirsvaler...


I den forgangne uge, fik jeg klippet alle svalerne, jeg huldimsede øjne -- ikke at man behøver -- og jeg viskede blyantstreger ud, hvilket jeg i øvrigt synes er noget af det mest kedelige.

Jeg har klippet 70 svaler!
Jeg forstår ikke, hvorfor jeg har klippet så mange, men nogle gange går jeg bare klippe-amok :-)

Der skal bruges 5 svaler til en uro.  Dvs. 14 uroer!   

Da 6 allerede er afsat, og en svale-uro vil være en fin lille ting at ha' med, når jeg bliver inviteret hjem til folk, så skal de nok få ben at gå på :-) 

Jeg har selvfølgelig også selv fået een -- to faktisk :-)

Den ene hænger i køkken-alrummet...


...og den anden hænger i stuen i lejligheden...



/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...