tirsdag den 31. oktober 2017

Efter-messe-middag...


Louise og jeg plejer at afslutte kreative dage-messen med middag med vores respektive mænd, det gjorde vi også i år.  Dog skubbede vi middagen til lørdag aften.

Her forkælede Louise mig med pindsvin fra Hanne Busch (købt på messen, mens jeg mødtes med Karin 😊).  

Pindsvinene er frostsikre, og det er min plan, at de skal ud i krukken ved hoveddøren sammen med glas-pindsvinet, som jeg fik i adventsgave af Louise sidste år -- på den måde kan pindsvinene gå i vinterhi i krukken 😊

Lige nu pynter Louises beton-græskar ved hoveddøren.  Men kun indtil næste gang jeg kommer hjem 😊

På messen købte Louise også et hækle-kit med flaskenisser fra Garnpusher, og sådan en nisse havde hun allerede nået at hækle:


Så årets første nisse er flyttet ind, og blev selvfølgelig taget i brug samme aften 😊


/Bella

2 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig🙂
    Jeg fortryd allerede på vejen hjem, at jeg ikke købte et par af de pindsvin - de er så fine 😍

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så super-søde! Jeg kunne også godt lide tulipan-og hyasintløgene, æblerne og de små sorte solsorte:-). For nogle år siden købte jeg et stort og mellem grantræ til min mor, som hun siden har arrangeret flot på terrassen, netop fordi de kan tåle at stå ude.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...