lørdag den 7. oktober 2017

Hygge på arbejdsværelset...


Jeg er hjemme fra Oslo, og det er skønt :-)  Lige nu hygger jeg på arbejdsværelset :-)

Jeg skal i gang med at sy et armbånd til Sonja.  Jeg tror, at det er tredje gang, at jeg syer et armbånd til Sonja i denne udgave (hvide kartoffelperler med rustik, sølvfarvet magnetlås -- faktisk ret kraftig magnetlås!  Så gad vide, hvordan hun mister det?  Hrmm?).

Jeg skal også lave øreringe og øreringevedhæng til Signe -- øreringe à la Malenes og bitte-små vedhæng á la Lenes.

I morgen kommer selv-samme Malene, og vi skal hygge med at kigge perler.  Jeg tror, at Malene ønsker sig nogle nye smykker, men jeg har ikke den mindste idé om, hvad hun har i tankerne :-)

I løbet af weekenden skal jeg også vaske babytæppet samt svalehale-ponchoen, som min mor har strikket for mig :-) 

God weekend,
Bella
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...