torsdag den 24. januar 2013

Smukke hjerter...



De seneste par aftener har jeg (efter lange dage med læsning af eksamensopgaver) foldet papirhjerter.  Jeg elsker også at arbejde med papir.  Jeg havde noget lækkert håndlavet papir liggende, som nærmest tiggede om at blive til disse skønne hjerter.  





Nu er jeg klar til at pynte fødselsdagskort og gaver i året der kommer (selv julegaver), for jeg har lavet rigeligt :-)

Jeg har fulgt Lisa Grues vejledning efter inspiration af Wenche med bloggen Tusindfryd. 



Desværre ser det ud til, at vejledningen ikke længere kan downloades.  Vejledning blev præsenteret i Boligliv, november 2012.  Så lån magasinet på biblioteket – det er mit bedste råd, og det er bestemt ulejligheden værd.  Det er hyggeligt at folde papirhjertet. 

God fornøjelse!

Kærligst
Bella

2 kommentarer:

  1. Hej Bella
    Jeg har fået linket åbnet. Stil Curseren hen over linket, højreklik og vælg åben i nyt faneblad og så åbner der sig en pdf som kan downloades til Dropbox.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Monita. Tak for din søde besked. Ja, jeg ved godt, at linket heldigvis virker igen, men i lang, lang tid har det desværre været inaktivt, og foldevejledningen åbnede sig ikke i dropbox. Nu virker det heldigvis igen, og det er dejligt for det er et fint hjerte at kunne folde. Tak for din hjælp med at gøre opmærksom på, at linket virker. Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...