onsdag den 13. august 2014

Origami-juletræer...


Måske jeg er lidt tidligt ude -- og ja, det er jeg, når det gælder julepynt :-)  Men det kriblede sådan i mine hænder for at folde papir :-)  

Lige siden jeg sidste jul så Pias fine og enkle juletræer, har jeg haft lyst til at prøve dem af.  Hvis du i øvrigt ikke kender Pias blog "mom 2 2 boys", så kig forbi, for hun er meget kreativ og inspirerende.

Jeg har fulgt denne vejledning fra Anna-Rosa med bloggen "myLifebox". 

Jeg har forskellige idéer, jeg gerne vil prøve af, bl.a. træer i hvidt papir med sølv-glimmer-lim på grenene.  

Det kan også være at årets julefrokostbord på arbejdet skal pyntes med træer og kogler ... hvem ved?  Lige nu gælder det dog foldeteknikken og antallet af "grene" :-)

Kh.
Bella  

2 kommentarer:

  1. Nøj en god ide - og kan godt li' den måde du har brugt det knapt så julede papir fra Søstrene Grene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...