søndag den 15. december 2013

Nissepiger...



Tidligere på året forelskede jeg mig i de her nissepiger.  Faktisk alt for tidligt på året til at lave julepynt, men den gang vidste jeg heller ikke, hvor omstændigt det ville blive, og at det derfor var godt nok, at være tidligt ude :-)  Det jeg forelskede mig i, er deres knæ -- det der med, at man slå en knude på båndet, og det bliver til deres knæ.  Det er bare sødt :-)  (Og ja, lidt skørt).





Inspiration og skabelon er fundet her.

Eftersom at det er 3. søndag i advent i dag, kan du nok regne ud, at min mor, svigermor og Louise har fået nissepiger i adventsgave i dag :-)

Ha' en dejlig adventssøndag!

Kh.
Bella

DIY -- materialer: kraftigt papir/karton, blyant, saks, viskelæder, bånd (til arme og ben + til ophæng) og limstift. (...Og tålmodighed -- i hvert fald hvis du skal lave mange :-))

2 kommentarer:

  1. Kan godt forstå at du blev lidt forelsket i dem. De er også super flotte og søde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er ret kære, men jeg siger dig at de lå stille længe, fordi de var noget omstændige at klippe (og viske blyantstreger ud) :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...