tirsdag den 19. marts 2013

Babuskaer…


Jeg har lavet babuskaophæng – og jeg burde måske tilføje ”færdig”.  For jeg startede på dem sidste efterår, kedede mig i processen, og lagde dem til side.  Faktisk blev det starten på papirkjolefolderiet og den første ranke af kjoler :-) … Men det er en helt anden historie, og den kan jeg fortælle ved en anden lejlighed :-)

Men lysten kom over mig til at gøre babuskaerne færdige, og denne gang var det ret hyggeligt :-)





Inspirationen til babuskaerne er hentet fra henholdsvis Hendes Verden og Lisbet med bloggen LLL & Co.

(Billede fra Hendes Verden er lån her).

(Billede fra Lisbet er lånt her). 

Jeg har som udgangspunkt brugt skabelonen og vejledningen fra Hendes Verden, som findes her.

Da jeg gik i gang med dem sidste efterår forestillede jeg mig, at de skulle pynte og lyse op på et par troldegrene, når vi gik den mørke tid i møde, og at de senere kunne flytte med over på juletræet :-)  Det kan de stadig komme til, men nu kan de også pynte og fornøje her til påske og i forårsmånederne :-)

Find papir, saks, limstift, tuscher, bånd og perler frem – god fornøjelse!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...