torsdag den 5. december 2013

Sorte, rå stjerner til kubusstagen...



Jeg har flettet sorte stjerner, klippet hul med en hultang og sat en tynd sort lædersnor i hver stjerne.  Flot og råt!  De er til min kubusstage, som for tiden står i vindueskarmen på mit arbejdsværelse.






Her er det fortsat relativt stille, mens vi venter på stormen.  Havet for enden af vejen viser endnu ikke tænder, men det kommer nok...

Ha' en god dag!

Kh.
Bella

DIY -- materialer: flettestrimler, saks, hultang og tynd lædersnor (25 cm pr. stjerne).

4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Kan rigtig godt lide stjernerne i sort. Jeg synes godt at jeg kan mærke a det er begyndt at blæse lidt ud. Prøvede at lufte ud tidligere i morges, alt fløj rundt i lejligheden. Er lidt spændt på hvordan det bliver senere i dag. Skal lige en smut forbi frederiksberg med nogle uroer. Så må vi se om det hele blæser væk-

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! Tak skal du ha' -- jeg kan også rigtig godt li' dem i sort. Her blæser det allerede mere og det regner også, Jeg håber, at du og uroerne klarer Fredriksbergturen. Pas godt på dig selv!

      Slet
  2. sikken nogle fine stjerner du har lavet og de ser godt ud til kubusen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle! Tak skal du ha' -- ja, de klæ'r kubusstagen :-)
      Kh. Bella.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...