søndag den 8. december 2013

Klippet julepynt...


Jeg har klippet julepynt: rensdyr, kagemænd, hjerter og fugle.  Helt enkelt.  Til ophæng på grene eller juletræet.  Jeg har klippet pynten i mønstret, kraftigt papir i douchede farver, som klæder hinanden.  Det er julet, men ikke for julet.  





Kagemændene (som jeg løftede lidt af sløret for her) er tegnet op med hvid 3 mm. Posca-tusch.  

Hjerterne og fuglene har fået store pailletter limet på.  Hullet til ophæng er lavet med en hultang, og jeg har sat en rustik mørk-bordeaux snor i. 




Jeg håber, at julepynten vækker glæde, for det er dagens adventsgave til min mor, svigermor og Louise.

Ha' en dejlig 2. søndag i advent!

Kh.
Bella

DIY -- materialer: kraftigt papir, blyant, saks, viskelæder, hvid tusch, hultang, limpistol, pailletter og snor.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...