torsdag den 4. december 2014

Dalarheste som julepynt...


Jeg har klippet Dalarheste i rødt karton og tegnet seletøj med hvid Poscatusch (på begge sider).  Jeg har klippet hul med hultangen og sat et smalt, rødt bånd i.

Jeg synes, at de vil være fine som lidt anderledes julepynt i år :-)
 
Skabelonen til hesten har jeg herfra, hvor jeg har nedskaleret størrelsen til den størrelse jeg gerne ville have.  Inspirationen til det meget enkle seletøj har jeg fra Helena med bloggen "craft and creativity".

Mine heste måler fra mule til bagende 9 cm og fra ørespids til hov 8,6 cm.

Du skal bruge følgende materialer:

 
Kh.
Bella

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er de bare fine! Så enkle og hyggelige. Er helt vild med dem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Christine -- det er jeg glad for. Jeg synes selv, at de er vanvittige fine :-) Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...