lørdag den 4. maj 2013

Guirlande af papirkjoler…

 
Som jeg fortalte i indlægget om babuskaerne, så var de årsagen til, at jeg gik i gang med folde papirkjoler :-)  Fordi det var kedeligt og langsommeligt at sidde og klippe babuskaer, og meget hurtigere at folde papirkjoler, når det jeg nu gerne ville var, at lave en guirlande inspireret af den som var i Hendes Verden.  Det blev til en guirlande af foldede papirkjoler, som min niece på 10, Amanda, fik :-)

Jeg har foldet kjolerne af papir fra Søstrene Grene i størrelsen 15 x 15 cm efter denne YouTube-vejledning.  Jeg har limet kjolerne på et silkebånd, og stabiliseret med et ekstra lille stykke papir på bagsiden.    
 
 
...og sådan her tog de sig ud på mødebordet i mit arbejdesværelse inden de blev sendt med posten til Amanda :-)






God fornøjelse! 
(Specielt, nu hvor jeg har fixet linket til YouTube-vejledningen :-)  Tak, søde Louise :-) ). 


Kh.
Bella <3

Materialer: kvadratisk papir, silkebånd, limstift, saks og evt. falseben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...