fredag den 18. december 2015

Cirkel-engle i papir...


Inspireret af Karin med bloggen Kreative tankeknips, som har lavet søde cirkel-engle, har jeg også lavet engle  :-)  

Jeg har også lade mig inspirere af de engle jeg fik i adventsgave af Louise, og har videreudviklet på Karins engle, ved at tilføje en glorie -- på den måde består mine engle af fire cirkler, mens Karins kan laves af tre cirkler.


Den største cirkel, halveres og bruges til vinger -- min cirkel måler 6 cm i diameter.
Den 2.-største cirkel er englekroppen -- min måler  5 cm i diameter.
Den 3.-største cirkel er glorien -- min måler 2,6 cm i diameter.
Og den mindste cirkel er englens hoved -- min måler 2,4 cm.

Som Karin, har jeg også samlet mine engle med dobbeltklæbende tape, og det er altså ret nemt og hurtigt :-)
 

/Bella

2 kommentarer:

  1. Tak for linket til min blog. Dine engle er godt nok blevet fine. Det med gjorien tilfører lige lidt ekstra. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Karin. Gode idéer skal deles :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...