mandag den 10. november 2014

Link til vejledning til flettede hjerter...


Jeg lovede tidligere, at jeg ville vende tilbage med en flettevejledning til hjerterne.  Det er nu :-)

Men jeg snyder lidt, for i stedet for at lave vejledningen selv, så henviser jeg til denne side, som har en fin og illustrativ vejledning.

Jeg har allerede flettet en del hjerter, selvom at det endnu ikke er jul.  Da jeg i august skulle mødes med en amerikansk kollega, flettede jeg hjerter til hende, som hun kan pynte op med til jul.  Og jeg flettede hjerter til min nabo, da hun havde fødselsdag i september.   Glimmerhjerterne har jeg bare flettet, fordi... :-)

Hjerterne er flettet af glimmerstrimler fra Nettos julesortiment fra sidste år.  De er OK til denne type hjerter, men er sværere at flette med, hvis det skal være de klassiske stjerner.  Strimlerne er (for) tykke og gummiagtige, og jeg vil styre udenom dem, hvis de kommer i Netto i år.  

Men det flettede hjerte, som type, vil jeg rigtig gerne anbefale :-)

Kh.
Bella

4 kommentarer:

  1. Wauuw de er flotte. Skal jeg helt sikkert forsøge mig med i weekenden!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Trine! Jeg er også vilde med dem :-) Og så er de ret enkle, når vejledningen er gennemskuet. God fornøjelse! Kh. Bella

      Slet
  2. Hello, I love this heart but I need some instructions. Can you send me a video of how to do it? Thanks you

    SvarSlet
    Svar
    1. Sure, no problem! Click at the link associatied "fin og illustrativ vejledning" in the blog post and you will find a step-by-step tutorial. Good Luck and enjoy!
      /Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...