fredag den 7. februar 2014

Update på iPad-cover...

Forleden dag da jeg brugte mit iPad-cover som underlag til at vise Silles ørestikker frem, kom jeg til at tænke på, at jeg slet ikke har fået givet en update på om makeoveren har været langtidsholdbar.  Min iPad bliver brugt ret meget, og kommer også med i tasken, derfor begyndte kanterne på et tidspunkt at blive lidt flossede.  Dem har jeg klippet til, og så har jeg forsejlet kanten med klar neglelak.  Det virker!



Til at starte med er kanten lidt hård og skarp, men efter brug bliver den "rundet af".  Så hold dig ikke tilbage med at klæbe et tekstilklistermærke på dit cover, for "levetiden" kan forlænges med klar neglelak :-)

God fornøjelse! 

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...