mandag den 16. december 2013

Foldede hjerter...

Som en del af mit arbejde sidder jeg i flere nævn, råd og udvalg.  Og uden at træde nogen over tæerne, kan jeg godt afsløre, at det sjoveste af dem er julefrokostudvalget.  Vi holdt julefrokost i sidste uge, og temaet var "julen er hjerternes fest".  I tiden op til julefrokosten så mødebordet på mit arbejdsværelse sådan her ud:




Jeg har nemlig foldet hjerter til ophæng.  Jeg har foldet hjerter mellem testdeltagere, mellem møder, i lufthavnen, og hvor jeg ellers lige kunne hive rødt papir op af tasken, og få et par hjerter fra hånden :-)  De røde hjerter er foldet af forholdsvis kraftigt A4-papir og har derfor en vis størrelse og tyngde, som gør dem velegnet til ophæng og som pynt i et knapt så festligt lokale :-)  Her på bordet er der ca. 250 røde hjerter!  Hertil kommer 55 hjerter foldet i lækkert håndlavet papir.  Dem har jeg vist tidligere, og jeg besluttede at donere dem til årets julefrokost.  De er foldet efter vejledning af Lisa Grue vist i BoligLiv, november 2012.  Du finder vejledningen her (linket virker heldigvis igen :-)).

God fornøjelse!

Kh.
Bella 

DIY -- materialer: rektangulært papir og evt. falseben.

2 kommentarer:

  1. Wow et arbejde du har lagt i det. De er blevet rigtig flotte de hjerter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sine! Ja, det greb lidt om sig :-) Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...