mandag den 6. januar 2014

Dråbevedhæng...


Der bliver altid lidt bart, når julepynten er taget ned, så jeg har lavet lidt dråbevedhæng af glasperler og hængt på lærkegrenene.  Det er blevet meget fint, er helt enkelt og "larmer" ikke i udtrykket.



Jeg har brugt små dråbeformede, klare glasperler, en tynd broderi-sølvtråd -- og en saks, selvfølgelig.  Tråden er ikke særlig stærk, men skal heller ikke bære ret meget vægt.  Det er et hurtigt og nemt, lille projekt :-)

Kh.
Bella

DIY -- materialer: dråbeglasperler, tynd tråd (f.eks. sølvfarvet som her) og en saks.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det fint! Det er en dejlig enkel detalje at tilføre på grenene. Hav en dejlig aften.

    Ps. Kan jeg få dig til at fjerne ordbekræftelsen når man skriver kommentarer? Eller er der en grund til at du ikke har fjernet den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er glad for at du kan li' dem :-) Kan du have en dejlig dag dag!
      Ordbekræftelsen? Ja, det kan du tro. Jeg anede ikke at den var slået til. Den får jeg fjernet straks -- synes selv, at det er irriterende andre steder :-) Sådan er det når man er en nybegynder :-) Tak, fordi du nævner det. Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...