tirsdag den 18. marts 2014

En ny idé skal afprøves...


Jeg har fået en idé til en anderledes slags perlekæde, men den kræver et mellemled, som jeg ikke har kunne finde i den form og størrelse, som jeg har brug for ... I min søgen på nettet, faldt jeg over ringe som disse, som alternativt ville kunne bruges.  Og så var det, at jeg kom i tanke om, at sådan nogle har jeg allerede liggende :-)  For dem har jeg tidligere brugt til at lave fingerringe med vedhæng af.  Det vil jeg vise dig eksempler på en anden dag.




Men allerhelst ville jeg have trekanter, og gerne noget sølvlignede.  I mangel af bedre former jeg trekanter, og vil videreudvikle på mellemledsprototypen og perlekædekonceptet.  Det glæder jeg mig til at vise dig :-)
Stay tuned!   

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...