mandag den 2. marts 2015

Skøn, skøn weekend...


I denne weekend har vi fejret min svigerfars runde fødselsdag med en familieweekend i luksussommerhus på hans invitation.  

Vi har været i Nr. Lyngby ved Løkken -- med andre ord ved Vesterhavet i det nordjyske -- i et kæmpe sommerhus med aktivitetsrum, pool, spa og sauna, et stort køkkenalrum og et uendeligt antal soveværelser, badeværelser og hemse.  

Vi har ikke manglet noget som helst!!! 

Især fordi min svigermor er uovertruffen i et køkken!  Hun havde planlagt og forberedt alverdens god spise og bagværk.  Vi er derfor meget, meget mætte og forspiste :-) 

Når vi nu var på de kanter, måtte vi se de meget omtalte sommerhuse ved Nørlev Strand, som led en krank skæbne under Dagmag- og Egon-stormene i januar.  Dvs. de sommerhuser der var tilbage. 




Da vi gik ved Nørlev Strand, satte jeg familiens børn i sving med, at hjælpe mig med at samle sten :-)  Jeg forklarede, at jeg gerne ville have bløde, glatte sten (til at tegne på).  Jeg fik dog meget andet, og jeg tog gladelig og u-censureret i mod alle sten :-)  For hvem kan modstå en flot sten, også selv om at den ikke er babynumse-glat-og-blød?

Derfor er jeg kommet hjem med denne skat: 


...masser af skønne sten til at tegne på, plus sten til et flot stenfad på terrassen, som et skønt minde om weekenden :-)

Vi var også en kort tur til Lønstrup, hvor vi besigtigede havet neden for restaurant Villa Vest. 



Det har været en en rigtig god weekend med dejligt samvær, og for mit og Louises vedkomne også med masser af hækling :-)

Her er Louise med tæppet, som vi satte i gang her.


Og prøv lige at se, hvor langt hun er nået... 


Her er et kig ned i mit hækleskød, hvor det går fremad med det nye babytæppe :-)


Kære Lars & Jane, tak for en skøn, skøn weekend!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...