søndag den 30. august 2015

Jeg vil også være med...


Jeg vil også være med i Linda og Helles To-do/Ta-da i september :-)

Det kan passende være en anledning til, at jeg dels får gjort noget ved nogle af mine hængepartier, og dels får prøvet nogle nye idéer af :-)

Her er min (ambitiøse) liste:
  • Jeg vil hækle babytæppet færdigt.
  • Jeg vil sy den vinterperlekæde, som har ligget lige siden jeg strengede den op i april.
  • Jeg vil sættet nyt bånd på min perlekæde med de store hvide perler -- den skal også syes om, for perlerne er for tunge til alm. perletråd.
  • Jeg vil færdiggøre den ekstra-gave, som jeg har i tankerne til min mor til hendes fødselsdag -- mere kan jeg ikke sige nu :-)
  • Jeg vil læse bogen af Karen Hørmann, så jeg er velforberedt til smykkekurset i oktober.
  • Jeg vil hækle en serviet til brødbakken -- garnet er købt :-)
  • Jeg vil sy to af mine perlekæder om (dvs. ny perletråd). Det er perlekæder, som jeg allerede sidste år meget belærende forklarede burde sys om straks!  Nu trænger de for alvor.

Klar, parat, start!
(Og ikke et ord om hvilken vild arbejdsmåned der venter i september)

/Bella

2 kommentarer:

  1. godt at du er med på en omgang todo og jeg glæder mig til at hvad du får lavet fra din liste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og jeg glæder mig også til at bidrage, også selfølgelig til at følge alle andre, hvoraf mange er nye bekendtskaber for mig. Endnu engang tak for dit fine initiativ :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...