tirsdag den 25. august 2015

Øreringe med kæder...

Forest ørekroge - Helena Rohner

Jeg havde set disse øreringe hos Ankerliving, og måtte lige prøve idéen af selv.  Jeg har selvfølgelig brugt ferskvandsperler, da det er dem jeg har liggende.  Samt sølv, igen fordi det var det jeg havde.

Det er der kommet disse tre par øreringe ud af:


Som i al beskedenhed er ret flotte stykker præcisionsarbejde :-)

De to lange par, som hænger i henholdsvis creoler og åbne ørebøjler, måler 5,5 cm som vedhæng.  Hvorimod parret i midten med de peacock-farvede perler måler 3,8 cm uden øreringe.

Jeg har brugt: ferskvandsperler, perlestave i sølv, sølvkæde, sølvtråd, rundtang, bidtang og spidsfladtang samt de tre viste par øreringe i sølv.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...