søndag den 6. september 2015

Så blev drengebabytæppet færdigt...


Babytæppet er blevet færdigt.  Det har været et fint lille projekt.  Som tidligere nævnt har jeg taget udgangspunkt i Klodshansopskriften fra Garnudsalg, hvor garnet også kommer fra.


Tæppet måler 77 cm i bredden og 62 cm i højden, og er hæklet på nål 3.


Jeg overvejer om det næste tæppe, skal baseres på Tusindfryds nylige tæppeopskrift, som du finder lige her.  Det kan også være, at næste projekt skal være nye køkkenhåndklæder, for det kunne vi godt trænge til :-) 

Hvor om alting er, så kan jeg vinge endnu en opgave af på min to-do-liste ... ta-daaaeee :-)

/Bella

12 kommentarer:

  1. Hvor er det flot. Jeg er også ved at være færdig med mit. Hvordan har du hæftet alle enderne ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Jeg følger et godt råd, som jeg har læst hos Tusindfryd, og det bliver pænt :-) (se mere her: http://tusindfryd-blog.blogspot.dk/2010/06/hit-med-opskriften.html).
      Afhængig af hvilken tråd/ende jeg hæfter, klipper jeg direkte eller hæfter lige lidt ekstra. Det kan du nemt vurdere, når du sidder med det. Og pludselig er farveskift ikke afskrækkende :-)
      Kh. Bella

      Slet
  2. Tak det må jeg lige se på. Jeg har farveskift på hver række, og tæppet er ca 180 cm langt, så der er MANGE ender 😃

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Tak skal du ha' -- garn og mønster gør det hele :-)

      Slet
  4. Tak, det er et nemt og enkelt mønster, som klart kan anbefales :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det altså et fint tæppe! Farverne er rigtig gode!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :-). Ja, jeg synes også at farverne er gode og brugsvenlige :-)

      Slet
  6. Hvori er det flot. Jeg er vild med farvespillet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Jeg synes også at farvekombinationen er vellykket :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...