onsdag den 15. juni 2016

Trekantet origamiæske...


Ja, der er plads til forbedringer, men øvelse gør mester :-)

Jeg har kastet mig over origamibogen, som jeg fik i fødselsdagsgave.  Ren terapi!

Jeg havde egentlig tænkt mig, at arbejde mig igennem bogen fra en ende af.  Men jeg behøver jo ikke være slave af mine egen systematiske tendenser, når den æske jeg nu engang havde mest lyst til at starte med, er denne trekantede æske :-)

Det tog lige et par forsøg, og noget ordentligt papir, før det lykkedes mig at samle æsken.  Nu skal den ha' et låg, og så skal jeg videre til den næste model :-)


Hæ, hvor er det hyggeligt! :-) 

/Bella

4 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud. Det er blevet en fin trekant

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også ret skægt, og det er blevet til flere trekanter siden :-)

      Slet
  2. Så fin. Jeg har forsøgt at lure den stjerne af, du sendte det fine armbånd i. Det går ikke så godt. På mit nyligt overstået børnehørekursus, var der en knægt på 11, der var godt til at folde origami. Blandt andet Ninja stjerner. Det havde vi megen sjov med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Karin -- og indrømmet, den var lidt sværere end jeg havde troet. Jeg skulle lige gennemskue vejledningen.
      Mht. den lille kuvert med armbåndet. Prøv at se mit indlæg den 28. marts i år, for der linker jeg til vejledning. måske det hjælper dig?
      Ja, origami er for alle aldre :-) Måske du laver et indlæg med Ninjastjerner?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...