onsdag den 14. juni 2017

Kontor-kaos...


Sådan her ser der ud på mit kontor på arbejdet.  Det kan bedst opsummeres som kontor-kaos :-)  

Lukningen er lige om hjørnet, og vi skal snart være ude af bygningen. 

Jeg sorterer, smider ud, gemmer og pakker ned.  Imponerende mængder af bøger, artikler og undervisningsmateriale.  Og uforståelig mange mødereferater og tidligere udgaver af forskellige studieordninger.

Det er utroligt at papir kan støve så meget.  Så jeg lufter også ud :-)

Skabet skal med hjem, hvor det skal være krea-skab :-)

Jeg tror, at skabet glæder sig mindst lige så meget som mig :-)

/Bella

6 kommentarer:

  1. Hi hi. God fornøjelse med oprydningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Karin! :-) Det gik overraskende hurtigt. Nu er hele mit kontor pakket ned. Tomme hylder, skuffer og skabe står tilbage. Kontoret er funktionsdygtigt med pc og printer, dog fortsat beboeligt med grønne planter, men det er også på lånt tid. Den 7. juli holder jeg de sidste eksamener, og den 10. juli forventer jeg at tage mine planter med hjem. Da vil en æra være over.

      Slet
  2. Vil det sige, at kaos normalt ikke hører hjemme på et kontor?!?
    Det må du endelig ikke sige til min chef....
    Men god fornøjelse:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Susanne, jeg kender til mange rodede og kaotiske kontorer, men mit har aldrig været ét af dem :-) Derfor er det også en stående vigtighed blandt mine kolleger, at hvis de skulle ha' et andet kontor end deres eget, ville de vælge mit, fordi det er så ryddeligt :-) Nu er det imidlertid helt tomt. Gabende tomt! Det udtryk giver virkelig mening nu.
      Men du kan være helt roligt, for jeg kunne ikke drømme om at sige noget til din chef :-)

      Slet
  3. Hvis jeg var et skab, så ville jeg altså også hellere være et krea- end kontor-skab:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige nøjagtig, sådan har jeg det også :-)
      Dette skab ved endnu ikke hvilken god og lys fremtid der venter forude, når det skal hjem og bo hos mig :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...