tirsdag den 22. september 2015

Peacockperlekæden er klar...


Nu kan jeg strege endnu et af mine projekter på to-do-listen, for jeg har fået syet perlekæden med de meget store ovale peacock-farvede ferskvandsperler om.  Og den trængte! 

Da jeg først fik sat mig, fik pulsen ned og kom i gang, så var det faktisk relativt hurtigt gjort, (fordi perlerne er store, skal der ikke så mange knuder til, og derfor går det hurtigere, end hvis det er en perlekæde med mindre og dermed flere perler for at opnå samme længde).

Det var også en god anledning til at få tørret perlerne af og pudset sølvdupskoene.  Perlekæden er syet op på almindelig perletråd med knude mellem hver perle og monteret med (nypudsede) dupsko.  Perlekæden måler 48 cm og perlerne måler 15 mm x 13 mm.

Herligt, at den nu er klar til at blive brugt igen :-)

/Bella

5 kommentarer:

  1. Fin kæde og dejligt den blev klar til brug...det er meget motiverende med todo tada :-)

    SvarSlet
  2. Tak :-). Ja, man kan få noget fra hånden, når man sådan offentligt har sagt hvad man vil lave :-)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Tak, det er også een af mine favoritter, som det er dejligt at kunne bruge igen :-)

      Slet
    2. Tak :-) Jeg er også glad for den, og glad for at jeg fik taget mig sammen til at sy den om, så jeg igen kan bruge den :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...