fredag den 4. september 2015

Vinterperlekæde...


At få vinterperlekæden færdig, var umiddelbart den nemmeste opgave at gå til på min to-do-liste.  

Ta-daaaae ... Check -- til den! :-)  

Den lå og var strenget op, og sådan havde den ligget længe.  Til gengæld er det nu ved at være tid til, at den skal i brug, så det er meget passende.  Den bliver en god konkurrent til snokæden af restperler :-) 

Jeg syede perlekæden på én aften.  Og afsluttede den i dagslys, så jeg havde godt lys til de afsluttende knuder og finish.  Perlekæden er syet på almindelig perletråd, slået af tre tråde, med knude mellem hver perle og monteret med sølv-dupsko.

Det var også rigtig hyggeligt at tage perlebakken frem og sætte mig til rette med perleriet.  Det boblede med det samme med gode ideer til, hvad jeg også kan lave.  Først har jeg dog lige nogle reparationsopgaver :-)

God weekend,
Bella

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak :-) Jeg er også rigtig godt tilfreds.
      Jeg er også spændt på at følge tilblivelsen af din bæltetaske :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...